Με θλίψη και οργή παρακολουθούμε πως η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ δεν αξιοποίησε τον χρόνο
που είχε στη διάθεσή της για την ουσιαστική ενίσχυση του δημόσιου και καθολικού χαρακτήρα της
δημόσιας εκπαίδευσης.
Η μοναδική και αναμφισβήτητη αλήθεια είναι πως όλους αυτούς τους μήνες, από τον Μάρτιο έως
και σήμερα, τα σχολεία στέκονται όρθια και στηρίζουν πολυποίκιλα τους μαθητές τους, χάρη
στην αυταπάρνηση και την ευσυνειδησία των εκπαιδευτικών.
Αυτών των εκπαιδευτικών που, μαζί με τις δικές τους αγωνίες, έχουν να διαχειριστούν και την
έλλειψη βασικών όρων και προϋποθέσεων για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων.
Ταυτόχρονα, οι εξαγγελίες για παροχή εξ αποστάσεως εκπαίδευση, σε περίπτωση υποχρεωτικής
αναστολής των σχολικών μονάδων λόγω της πανδημίας, μοιάζουν να είναι εντελώς ανεφάρμοστες.
Εκφράζουμε τον έντονο προβληματισμό και τη μεγάλη μας ανησυχία για το εάν μπορεί να υπάρξει
πραγματική δυνατότητα ή όχι παροχής ουσιαστικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης προς τους μαθητές
μας σε μια τέτοια περίπτωση.
Επειδή αμφιβάλλουμε πάρα πολύ για το πώς μπορεί να λειτουργήσουν τα σχολεία μας ως
συντεταγμένες σχολικές μονάδες, θεωρούμε ότι υπό τις παρούσες συνθήκες, λόγοι εκπαιδευτικοί
και παιδαγωγικοί μάς αποτρέπουν από το να υποστηρίξουμε με επιτυχία τη βασική αρχή του
σκοπού της Παιδείας, όπως ρητώς δηλώνεται στο διαθεματικό πλαίσιο σπουδών, που δεν είναι
τίποτε άλλο από την παροχή ίσων ευκαιριών μόρφωσης προς όλους. Τα διαφορετικά και
επί μέρους προβλήματα του μαθητικού δυναμικού κάθε σχολείου (ιδιαίτερα των πιο
απομακρυσμένων περιοχών), οι έκδηλες οικονομικές και κοινωνικές ανισότητες, η συχνή αδυναμία
πρόσβασης των νοικοκυριών στην ψηφιακή τεχνολογία και στο διαδίκτυο, φοβόμαστε πως θα
μετατρέψουν το μορφωτικό αγαθό σε μία υπόθεση για τους λιγότερους, υπόθεση
με την οποία κανενός από εμάς η συνείδηση δεν μπορεί να συμβιβαστεί.
ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ διεκδικώντας όσα δικαιούμαστε.
ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ για εμάς και τους μαθητές μας.
Δίνουμε ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΠΑΡΩΝ στη συγκέντρωση
2
ο Λύκειο Πύργου
Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2020
10.30’ π.μ.

Αφήστε μια απάντηση

Please enter your comment!
Please enter your name here